Blog Gezintilerim

WordPress uzantılı  blog sayfamda  henüz yeniyim.  Önceden  tanıdığım bazı  blog  yazarı  arkadaşa burada  da rastlayınca sevinerek  yazılarıma  devam  ediyorum. Ayrıca  burada  tanıdığım  bir  kaç   blog  yazarının harika  sayfalarını  da  heyecanla  ve takdirle  izliyorum.  Belki  yeni  bloglar  keşfederim  diye  Başlangıç sayfamdaki  ”Wordpress. com haberler”  başlıklı bölümden popüler  bloglara,   yeni  eklenen  yazılara  bakıyorum. Şu  an  keyifle  izlediğim   özenli  ve  içeriği  ile  dolu  dolu iki blog  sayfasını  bu  yolla  bulmuştum. Ancak  bu  gezintiyi  yaparken  kendimi  şeker  toplayan  çocuklar  gibi  hissetmeye  başladım. Çünkü yazı  başlıkları  yanıltıcı  olabiliyor. Masumane  ve  kültürel  içerik  çağrışımlı  başlıklara  tıklayınca  şok  edici   derecede  düzeysiz  sözcükler  içeren, hatta  bunu  kategori  başlığı  olarak  kullanan  sayfalar  çıktı  karşıma.  Dikkat  edin;  sözünü  ettiğim,  bloglara  içerdikleri farklı  fikirler  yüzünden  sıcak  bakmama   olayı  değil.  Bana düşünce ve  bakış  açısı olarak  yüzseksen  derece  ters  gelse  bile, her  türlü  sesin  demokrasi  gereği duyulmasının normal olduğunu  düşünürüm. Benim  duymak  istemediğim  sesler, hastalık  belirtisi, iğrenç  sözcükler  içeren  sesler..

Yorum bırakın

Filed under Ruh ve Beden Sağlığı, Wordpress

Bir Cevap Yazın

