Sarah Lou’yu hatırlıyor musunuz?

İnternet güncemi yazmaya başladığımda, ilk yazılarımda  sizlere yazları geçirdiğim kasabada  tanıdığım Sarah Lou’dan söz ediyordum. En yakın komşumdu. Yazmakta olduğu kitabı eşzamanlı olarak Türkçe’ye çevirmesine yardım ediyordum. İnanılmaz  bir yaşam öyküsü vardı ve çok akıllı, kültürlü bir kadındı. Dahası iyi bir insandı. Harika  günler geçirmiştik birlikte. Sarah’yı buradan anımsayın


Sonra ben her yaz orada olmayı planlarken eşimden ayrıldım ve  her köşesinde anılar olan o kasabaya bir daha gitmedim. Daha doğrusu  o gücü kendimde bulamadım. Bu arada çok sık olmasa da Sarah ile iletişimimiz  sürdü ve bir gün bana dedi ki; ” Yaşanılanlar  yaşandı ve bitti. Eğer gerçeklerden kaçarak yaşamayı seçiyorsan bir diyeceğim yok ama bana sorarsan yoluna devam edebilmek için yaşadıklarınla yüzleşmelisin. Bu kasabadan kaçmak anılarını silmez. Gel ve buralarda hala  güzelliklerin seni beklediğini gör..”

İşte  bu  çağrı beni  kendime getirdi. Sarah’yı, Huriye’yi  yeniden görmek bana iyi gelecekti. Zaten oralarda olmasam da anılarım yeterince zihnimde capcanlı. Belki de  yaşamıma  bambaşka bir yol çizmiş biri olarak oraya gitmek bana ilaç gibi gelecek.. Onunla karşılaşma olasılığı var elbette ama bunu istemiyorum. Diyelim ki karşılaştım, onu bir yabancı gibi göreceğim. Asla ilgi alanıma giremeyecek. Artık o  güçlü duygularımdan eser kalmadı. Nefret etmiyorum ama sıcaklık da hissetmiyorum.  Zamanımı  Sarah’nın evinde ve Huriye’nin köyünde geçireceğim. Sarah’ın yazdıklarını okumak, sahilde ve dağ yolunda yürüyüşler yapmak için sabırsızlanıyorum. Sanırım bu mevsimde hala böğürtlenler vardır. Zeytin ve böğürtlen toplarız. Belki bir tablo da yaparım orada.

Evet, yakında  Sarah’ya gidiyorum..

Yorum bırakın

Filed under Uncategorized

Bir Cevap Yazın

